twitter

6 Kasım 2011 Pazar

Apocalypto



İliklerine kadar hüzne bulanmış bir adam...

... yalnız başına oturuyordu.
ve bütün hayvanlar onun yanına gelip şöyle dedi:''seni bu kadar üzgün görmek istemiyoruz''.

Bize ne istediğini söylersen belki sana yardımcı olabiliriz.

Adam şöyle dedi:iyi bir görüş gücüne sahip olmak istiyorum. 

Akbaba cevap verdi:Benimkini alabilirsin

Adam güçlü olmak istiyorum dedi

jaguar cevap verdi: Benim gibi güçlü olabilirsin

Sonra adam şöyle dedi:Yeryüzünün bütün sırlarını bilmek istiyorum.

Yılan cevap verdi:Ben sana onları gösteririm.

böylece bütün hayvanlar arasında devam etti. ve adam onların verdiği tüm hediyeleri alınca oradan uzaklaştı.
Sonra Baykuş diğer hayvanlara dönüp: “ şimdi adam çok şey biliyor ve çok şey yapabilir .

Birden içimi bir korku kapladı.

Geyik dedi ki;” adam ihtiyacı olan her şeye sahip.artık üzüntüsü son bulacak.
ama baykuş cevap verdi: Hayır, ben adamın içinde büyük bir boşluk gördüm. 

Onu üzende,ona bunları istetende o. 
O almaya devam edip duracak.ta ki dünya ona şöyle diyene kadar: ” Artık sana verecek bir şeyim kalmadı .”

Apocalypto

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder